WERKLUST

Stuur jezelf en help een ander.


Valkuilen van kwalitatief evaluatieonderzoek | LinkedIn.

Ik startte deze discussie ongeveer een week geleden in de linkedin discussiegroep Gilde re-integratie en kijk nu eens. Bijna iedere wetenschapper die meedoet in deze discussiegroep heeft inmiddels een duit in het zakje gedaan en enkele anderen ook. Natuurlijk krijg ik een draai om mijn oren omdat ik de ondergang van de re-integratie aan kwantitatief onderzoek weet.

Okay, die was veel te kort door de bocht.

Maar ik heb de heren (dames nog niet gezien) wel uit de tent gelokt met de ene na de andere heldere discussiebijdrage,

Waar veel bijdragers op wijzen is de wijze waarop beleidsmakers met de resultaten van wetenschappelijk onderzoek omspringen en daarover is wel het een en ander te zeggen. Ga ik doen.

dit soort discussies gaat vaak voortvarend van start maar loopt nog wel eens vast omdat het door het aantal bijdragen op een gegeven moment onoverzichtelijk wordt. Misschien moet er een vervolg op een andere manier komen.

Wie een goed idee hiervoor heeft. Graag.

 

14 december 2011

Plaats een reactie